rezanajafimh

ساخت وبلاگ
بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت

امروزه با پیشرفت علم در همه ی زمینه ها که موجب راحتی بشر بوده است ، و این موضوع برای انواع درب های ورودی هم صدق می کند، فلسفه ی ساختن درب از آن جا آغاز شد که انسان احساس کرد که برای داشتن حریم خصوصی که افراد غیر از خانواده نتواند به راحتی وارد آن شوند برای این مهم دست به ساخت درب زد که هر روز انواع جدید تر و بهتری از درب را ساختن تا امروزه درب های ضد سرقت که آن ها نیز انواع مختلفی دارند با توجه به قیمت و شرکت های ساخت و کشور های وارد کننده مختلف هستند. و شما برای آرامش خاطر خود هم که شده با استفاده از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت به راحتی از منازل و محل کار خود خارج شوید.

اگر قصد سفر طولانی دارید برای اینکه از ورود افراد ناشناس و سارقین به خانه و محل کار شما جلوگیری کند و یا ورود آن ها را به تاخیر  بیاندازد، و با سفارش از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت ترک این مسئله مهم به راحتی حل می گردد و شما با خاطر آسوده می توانید به سفر های طولانی خارج از شه  و یا حتی از کشور بروید .

درب ضد سرقت ترک

در ایران بیشتر از یک دهه است که با واردات درب ضد سرقت ترک که با کیفیت هم هستند و با استقبال خوبی در بین شرکت ها و پیمانکار ها بسیار کاربردی و مفید است و هم ضد دیلم و ضد سرقت بسیار با کیفیت و مقاوم و با پانزده سال گارانتی  نسبت به نمونه های دیگر قابل مقایسه نیست، و با تحقیق نشان داده شده که هیچ کشوری تا کنون موفق به تولید درب ضد سرقت و ضد دیلم نشده اند، بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت که با دقت در تولید آن که با ۱۲ تا رویه میل تمام چوب تولید می شود،

و شما یک محصول فوق العاده که ّ ترکیب چوب و فولاد محکم و قوی استفاده می شود، در واقع که درب ضد سرقت ترک با ویژگی ضد دیلم بودن آن که حتی با سخت ترین دیلم ها نیز کج نخواهد شد و وبا خرید از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت کار را برای سارقین سخت و غیر ممکن خواهید کرد،

درب ضد سرقت لوکس

برای جلو گیری از ورود سارقین به منزل خود ابتدا باید از ایمنی درب ورودی منزلتان مطمئن شوید، سارقین ابتدا برای نفوذ به منزلتان از نقطه ضعف درب ورودی منزل یا محل کار شما استفاده کرده و راهی برای ورود می یابند اما با تولید درب های ضد سرقت ترک مانند درب ضد سرقت لوکس که با لولای  فولادی و قفل های بدون مغزی که کار می شود و دو طرف درب که از فولاد سخت ساخته شده و قفل در بین این دو در قرار میگیرد.

و در آخر هم روکشی زیبا از بهترین چوب ها هم از لحاظ کیفیت و مرغوبیت هم از لحاظ زیبایی کار می شود. که هم ظاهری بی نظیر برای ساختمان و ویلای شما می سازد هم ایمنی تقریبا هشتاد تا نود درصد را برای امکان شما رقم می زند، و شما با سفارش از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت ترک می توانید اسودگی را به مشتریان خود هدیه کنید.

فروش درب ضد سرقت

امروزه با وارد کردن درب های ضد سرقت چینی که واقعا قابل مقایسه با سایر شرکت های تولید داخل و درب های ضد سرقت ترک نیستند ولی با قیمت نجومی که واقعا بیشتر از مقاومت این درب ها و کیفیت آن ها است ، و نمونه های ایرانی بسیار با کیفیت تر از آن ها هستند و با قیمت بسیار مناسب تر عرضه می شوند و با گارانتی بیشتری اما با این تفاوت که درب ها ضد سرقت چینی گارانتی ان چنانی ندارند.

خرید از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت که باعث می شود بر قیمت و ارزش ملک شما بی افزاید و با زیبایی بی حد و شیک هستند و راحتی و امنیت را به صاحب ملک هدیه می کنند و حتی از درب آکاردونی هم در مقابل درب های ضد سرقت حرفی برای گفتن ندارد .

فروش درب ضد سرقت به صورت  عمده و جزیی قابل اجرا است و با قرارداد با ساختمان های بزرگ و مهم می توانید تخفیف چشم گیری نیز برخوردار باشد،

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 164 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 2:29 بعد از ظهر

مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای

در نظر گرفتن باید ها و نباید ها در انتخاب نوع لوستر و مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای و همچنین شناخت انواع لوستر سقفی کمک می‌کند تا در نهایت دکوراسیون جذابی داشته باشید.

حتی اگر اتاقی با سقف کوتاه دارید  لوسترهای سقفی نیز شکل ‌ها و مدل‌ های گوناگونی دارند که انتخاب درست آنها در نورپردازی بهتر که از ویژگی های یک لوستر سقفی ارزان عالی است ، کمک کننده خواهند بود.

لوستر سقفی با ارتفاع کم

در فروش لوستر سقفی با ارتفاع کم همانطور که مشخص است لوستر با سقف فاصله کمی داشته و یا کاملا بر روی آن نصب می‌شود. اغلب این مدل‌ها، در اتاق‌ هایی با سقف کوتاه کاربرد دارند که ضمن تامین نور مناسب، سبب می‌شوند سایر عناصر دکوراسیون نیز به خوبی به نظر برسند.

یکی از ویژگی های لوستر سقفی خوب در مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای است  نورپردازی صحیح است که کمک میکند با انتخاب لوستر سقفی کوتاهی سقف کمتر به چشم آید .

برای ساخت لوستر سقفی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که همین متریال تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضاهای گوناگون است و در فروش لوستر سقفی خیلی کاربرد دارد .

شیشه، کریستال و فلز، سه ماده‌ ی اصلی  هستند که در ساخت لوسترهای سقفی بیشترین کاربرد را دارند البته در ساخت لوسترهای مدرن از پارچه یا دیگر مواد نیز استفاده خواهد شد که گرما بخش دکوراسیون فضا خواهند بود.

اکنون که با مدل و طراحی ‌های مختلف لوستر سقفی آشنا هستید بهتر است با متریالی که در ساخت این لوسترها رایج هستند نیز آشنا شوید. بدون شک تزئینات به کار رفته در لوسترها تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضای شما خواهند بود.

لوستر سقفی

لوستر های سقفی همانطور که از نامشان پیداست برای اتصال کامل به سقف تولید شده اند. در بسیاری از مکان ها قابلیت نصب آویز بلند برای روشنایی را نداریم. اینجاست که کاربرد لوستر سقفی مشخص می شود.

عوامل زیادی مانند کوتاه بودن ارتفاع اتاق، رفت و آمد مداوم، و توجه به سبک های مدرن و فرار از کلیشه ها در تولید این لوسترها نقش داشته اند. هر خانه دارای اتاق ها و فضا هایی است که در آن نصب لوسترهای سقفی بهترین و گاهی اوقات تنها گزینه برای انتخاب است.

با راهنمایی های ارائه شده در این مقاله ،

می توانید نورپردازی مناسبی را برای فضاهای مختلف در محل کار و منزل خود داشته باشید و دقیقاً بدانید که به چه نوعی از نور احتیاج دارید و بهترین محل قرارگیری لوستر های سقفی برای هر اتاق خانه شما کجاست.

لوستر شاخه ای

علاوه بر موضوع نور پردازی ، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های  مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نيز از جمله ضروریات است . و لوستر شاخه ای ارزان در مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای  از بهترین گزینه ها است .

بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نكنيد كه اگر چه كم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی ایجاد میکند که زیبا نیست . خوشبختانه لوستر شاخه ای تنوع زیادی دارند.  این موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

مدل های این نوع لوسترها فانتزی، مدرن، سنتی و کلاسیک می باشد.  که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد.

لوستر شاخه ای چند ویژگی خیلی خوب هم دارد مانند :

  • نوردهی بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب‌تر باشند.
  • تنوع شکل، جنس، رنگ این لوسترها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند. انواع و اقسام لامپ ها از اشکی تا ال ‌ای ‌دی و کم مصرف می ‌توانند در این لوسترها نصب شوند.
  • قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی که در ساخت آن استفاده می‌شود زیاد است. یعنی هم میتوانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت.
  • برخلاف ظاهر آن ها که سنگین به نظر می رسند، بسته به جنس لوستر وزن ‌های متفاوتی از آن وجود دارد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌ تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت جدا حمل خواهند شد.
  • لوستر شاخه ایی تقریبا برای هر فضایی که بیشتر از ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند
  •  بهتر است که برای انتخاب مدل لوکس ترین لوستر شاخه ای در بازار از وسایل های دیگر خود کمک بگیرید.

سایر ویژگی ها :

  • هماهنگ بودن مدل لوستر با دیگر وسایل منازل می تواند جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر میکند.
  • متراژ محیط: یکی از گزینه های مهم برای انتخاب لوستر شاخه ای در نظر گرفتن محیط مورد استفاده می باشد.
  • همیشه برای انتخاب مدل لوستر خود به جایی که قصد دارید قرار بگیرد توجه کنید.
  • انتخاب اندازه های غیر استاندارد و غیر متناسب با متراژ محیط از زیبایی آن کاهش میدهد .
  • پس اگر در این زمینه سلیقه و سواد کافی را ندارید بهتر است از فروشنده یا طراح های داخلی کمک بگیرید.
  • ارتفاع سقف: یکی از مورد هایی که باید در انتخاب لوستر شاخه ای خود توجه کنید ارتفاع سقف می باشد.
  • ارتفاع لوستری که می خواهید خریداری کنید باید متناسب با ارتفاع سقف باشد.

اگر بدون در نظر گرفتن این موضوع خرید کنید احتمال دارد بعد از نصب لوستر در رفت و آمد مزاحمتی ایجاد کند. در آخر با مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای میتوان بهترین انتخاب را با توجه به دیگر نکات ذکر شده انجام داد .

فروشگاه آنلاین لوستر

فروشگاه لوستر با داشتن ویژگی مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای و امکانات عالی با بیش از یک دهه فعالیت در این زمنیه اقدام به راه اندازی فروش لوستر به صورت آنلاین نیز نموده و مراحل انتخاب تا خرید و تحویل را برای مشتریان قدیم و جدید خود آسانتر کرده است.

این فروشگاه لوستر شامل فروش انواع لوستر ها، آباژور و لامپ ها، انواع ساعت و چراغ های دکوراتیو نموده و به طور قطع میتوان گفت که تمامی نمونه های ترند و پر طرفدار لوستر ها را در فروشگاه لوستر خود به نمایش گذاشته است.

فروش لوستر شاخه ای، فروش لوستر چوبی، فروش لوستر سقفی، فروش لوستر آویز و دیگر چراغ ها از اصلی ترین خدمات فروشگاه ها است.

شما میتوانید با مراجعه به  سایت لوستر سقفی ، از میان محصولات متنوع و پرطرفدار سایت انتخاب های خود را مشخص نموده، و به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است که بسیاری از لوستر های موجود در وبسایت قابلیت سفارشی شدن و انتخاب تعداد شاخه ها نیز امکان دارد . هنگام خرید آنلاین لوستر به دارا بودن نماد اعتماد  وبسایت و همچنین وجود پروتکل های امنیتی توجه نمایید، چرا که اعتبار یک فروشگاه آنلاین را نماد اعتماد مرتبط با آن کسب و کار مشخص می نماید.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 132 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 2:04 بعد از ظهر

بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمار، زیرانداز بیمارستانی یا دروشیت یکی از کاربردی­ترین وسایل در بیمارستان­ها، درمانگاه­ها، مراکز بهداشتی و حتی منازل است. این محصولات برای سالمندان، بیمارانی که در حال گذران دوران نقاهت هستند، کودکان و حیوانات خانگی کاربرد زیادی دارد. جنس زیرانداز بیمارستانی به صورتی است که ترشحات و مایعات را به خود جذب کرده، از نفوذ آن ها به سطح زیرین جلوگیری می­کند و برای حفظ بهداشت بیمار و محیط بسیار مناسب است. این زیراندازها یکبار مصرف هستند و در تمام داروخانه ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی در دسترس عموم می­باشند. برای آشنایی بیشتر با این زیراندازها و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زیرانداز بیمارستانی چیست؟

زیرانداز بیمارستانی یک زیرانداز یکبار مصرف است که برای جلوگیری از عبور مایعات و نفوذ آن­ها به سطح زیرین بیمار با استفاده از مواد پتروشیمی تولید شده است.

این زیراندازها اغلب پنج لایه هستند و به دلیل وجود لایه پلاستیکی که در انتهای آن­ها قرار می­گیرد، مانع از عبور مایعات و ترشحات همچون ادرار و خون می شوند. زیرانداز بیمار دارای پودر جاذب است. این پودر ترشحات را به خود جذب کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در محیط اطراف می­شود. این زیراندازها بهداشت بیمار، محیط و افرادی که با بیمار در ارتباط هستند را حفظ می­کند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت اقدام کنید.

قطع و اندازه زیراندازهای بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی اغلب دارای 5 یا 7 لایه هستند. لایه ابتدایی دارای پودر جاذب است و ترشحات را به سرعت به خود جذب می­کند. هرچه میزان این پودر بیشتر باشد، میزان جذب نیز بالاتر می­رود. لایه انتهایی نیز یک لایه نایلونی است که از نشت مایعات به سطح زیرین جلوگیری می­کند. این زیراندازها با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد مختلفی تولید می شوند و قسمت میانی بدن بیمار را کاملا پوشش می دهند. سایز 60×90 سانتی متر این زیراندازها بیشترین استفاده را در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراقبتی دارند.

سایز 60×160 سانتی متر که با نام زیراندازهای بالدار نیز شناخته می­شوند، اغلب برای بیمارانی استفاده می شود که تحرک زیادی دارند. باله ها به اطراف تخت می چسبد تا از تکان خوردن زیرانداز جلوگیری کنند.

سایز 60×60 سانتی متر نیز برای نوزادان و یا کودکانی که دچار شب ادراری هستند، مناسب می باشد. همچنین سایزهای 70×100 و 70×170 که از نوع بالدار است، برای بیمارانی که اضافه وزن دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمارستانی اغلب دارای 5 لایه است. لایه اول از یک لایه جاذب، لایه دوم و چهارم از تیشو، لایه سوم از یک لایه خمیری و لایه پنجم از یک لایه نایلونی عایق تشکیل شده­اند. لایه رویی کاملا ضد حساسیت بوده و تمامی ترشحات را به خود جذب می­کند.

این لایه حاوی پودر جاذب است. این پودر اغلب بین 3 تا 7 گرم در زیراندازهای بیمار مورد استفاده قرار می­گیرد. هرچه مقدار پودر بیشتر باشد، قدرت جذب آن بالاتر می­رود. این زیراندازها قابلیت جذب 3 الی 5 لیتر مایعات را دارند و به راحتی خون، ادرار و سایر ترشحات را به خود جذب می­کنند و مانع از ترشح آن­ها به سطح زیرین می­شوند.

زیرانداز بیمار یا دروشیت بسیار سبک است و به راحتی قابل استفاده می­باشد. شما می­توانید از این محصولات روی تحت، تشک، ویلچر، زمین و … استفاده کنید. زیرانداز روی سطح مورد نظر فیکس می­شود و از زیر بیمار تکان نمی­خورد. هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی­کند و برای انواع پوست­های حساس از جمله پوست سالمندان و نوزادان کاملا مناسب می­باشد. بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را از سایت ما خریداری کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز بیمارستانی

همانطور که اشاره کردیم، زیرانداز بیمارستانی یکی از پرمصرف­ترین محصولات بهداشتی است. این زیراندازها برای سالمندان و افرادی که کنترل ادرار خود را از دست داده­اند، بیمارانی که دچار خونریزی هستند و توان حرکتی ندارند، بانوانی که به تازگی زایمان کرده­اند، کودکانی که دچار شب ادراری هستند، جهت تعویض پوشک نوزاد، بانوانی که دوران قاعدگی خود را سپری می­کنند و چار خونریزی شدید هستند و نمونه­های دیگر، بسیار کاربردی هستند.

سالمندان و نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. زیراندازهای بیمار از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی، قارچ، زخم و … جلوگیری می­کنند و برای هر پوستی کاملا مناسب هستند. بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را در اختیار شما قرار می­دهد.

زیراندازهای بیمارستانی بهداشت فردی و محیطی را حفظ کرده و از انتقال آلودگی، باکتری و ویروس به محیط اطراف جلوگیری می­کنند. همچنین به دلیل بافتی که دارند، ترشحات را به سرعت به درون خود جذب کرده و از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری می­کنند. این زیراندازها به آسانی دچار پارگی نمی­شوند و حمل و نقل آن­ها بسیار ساده است. پس از استفاده از زیرانداز بیمار، آن را در سطل زباله انداخته و از یک زیرانداز نو و تمیز استفاده کنید.

قیمت زیرانداز بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی از جمله اقلام بسیار کاربردی هستند. این زیراندازها نه تنها برای بیماران مناسب هستند و اغلب در مراکز بیمارستانی، بهداشتی، مراکز مراقبت از سالمندان و … مورد استفاده قرار می­گیرند، بلکه در بسیاری از منازل نیز کاربرد دارند. شما می­توانید این محصولات را از داروخانه­ها و فروشگاه­های لوازم بهداشتی تهیه کنید.

این زیراندازهای یکبار مصرف اغلب در رنگ­های آبی و سفید و در بسته­های 5 الی 10تایی به مشتریان عرضه می­شوند. قیمت این محصولات با توجه به میزان کاربرد آن­ها بسیار مناسب است. هر کارخانه داخلی یا خراجی با توجه به نوع، اندازه و متریال به کار رفته در محصولات خود، این قیمت را تعیین می­کند. اما زیراندازهای بیمار درکل محصولاتی ارزان قیمت هستند که مناسب با تمام بودجه­ها می­باشند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی به ما مراجعه کنید.

بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

بهنام طب ایرانیان با شعار ” مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید زیر اندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت برای تمام بیماران از جمله: افراد سالمند ، کودکان دچار شب ادراری، خانم های باردار، اطفال شیرخوار، عمل­های جراحی، مراکز دامپزشکی جهت نگهداری حیوانات خانگی و…تولید کند و گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد.

بهنام طب، کارخانه تولید زیرانداز و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی داخلی است. شما می­توانید انواع زیرانداز بیمار را در ابعاد مختلف، با کیفیت بالا و با قیمت مناسب از این شرکت و به صورت آنلاین خریداری کنید.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 170 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 1:51 بعد از ظهر

با چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی که یکی از بهترین راه های تبلیغاتی آفلاین و خاموش است و پس از مدتی بعد از چاپ آرم یا لوگوی برند شما بر روی محصولات تبلیغاتی دیده خواهد شد و بسیار هم باز خورد عالی خواهد داشت به چند شرط یکی اینکه نوع محصول و کالای تبلیعاتی مناسب و در راستای نیاز مخاطب شما باشد و دیگری کیفیت محصول تبلیعاتی شماست و مخاطب خود را از قبل شناسایی کرده بعد چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی را انجام دهید.

تقویم رو میزی تبلیغاتی

برای چاپ ارم روی تقویم تبلیغاتی باید نوع تقویم و سالنامه خود را از قبل انتخاب کنید و برند و لوگوی مورد نظر خود را مناسب با آن تقویم رومیزی ارزان و لوگو تنظیم و تهیه کنید، که یکی از این تقویم و سالنامه ها می تواند تقویم رو میزی تبلیغاتی باشد که مناسب برای بسیاری از مشاغل است و از باز خورد و طرفداران بالایی نیز برخوردار است .  تقویم رو میزی تبلیغاتی که از یک پایه و دوازده یا بیست و چهار برگ ساخته شده که توسط سیم فلزی یا گیره به پایه وصل شده اند، اگر دوازده برگ را انتخاب کنید به صورت دو رو چاپ می شوند و پشت برگه می توانید با چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی برند و محصول خود را معرفی کنید،

تقویم دیواری تبلیغاتی

نوع دیگر چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی می تواند بر روی تقویم دیواری ارزان باشد، تقویم دیواری که یکی از بهترین و پر کاربرد ترین تقویم های موجود در انواع تقویم ها و سالنامه ها است از آن جهت که این تقویم همان طور که از نامش پیداست بر روی دیوار نصب می شود اکثرا یک برگ مقوا برای آن استفاده می شود که دوازده ماه سال به صورت فصلی و سه ماهه دسته بندی شده اند که هر فصل با رنگ های مختص خود نشان داده می شوند.

و تاریخ ها و مناسبت ها را نیز در زیر تقویم چاپ می شوند، و در قسمت بالایی مقوا شما می توانید با چاپ آرم و لوگو برند خود و حتی عکس محصول خود آن را به نمایش بگذارید و یک سال زمان کافی است که معرفی شما خود را در ذهن دیگران جای دهد، و حتی میتوان این مقوا را به صورت دو لا چاپ کنید و یک طرف این مقوا یا منظره جذاب یا یک تقویم سالنامه دیگر را چاپ کنید،

چاپخانه مجریان

چاپخانه یکی از بهترین چاپ خانه های تهران است، که می توانید با خیال راحت برای سفارش چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی اقدام نمایید و از نتیجه ی آن لذت ببرید و با یک بار هم کاری با چاپ خانه مجریان مشتری دائمی ما خواهید شد   در چاپ خانه  مجریان انواع سررسید ها تقویم و سالنامه ها و هر گونه محصول و کالای تبلیغاتی چاپ می گردد،

چاپخانه مجریان با بروز ترین دستگاه های چاپ روز دنیا و با مجرب ترین کارمندان برای خدمت گزاری شما آماده است و برای دیدن نمونه کار های شرکت مجریان کافیست به سایت زیر مراجعه کنید و با دانلود کاتالوگ شرکت ومجریان و دیدن نمونه کارهای مختلف و متنوع این این شرکت و مقایسه آن با نمونه کار های دیگر شرکت ها و برای اطلاعات بهتر و دقیق تر می توانید از مشاوره های رایگان این شرکت بهره بگیرید.

ارتباط با چاپخانه مجریان

و مشاورین ما با توجه به میزان هزینه ای شما در نظر دارید برای تبلیغات محصول و یا برند خود بر روی هر نوع از محصولات تبلیغاتی ما که هم خوانی با کار و حرفه ی شما داشته باشد را به شما می دهند و با آرامش هر چه تمام تر شما را آگاه می کنند، و حتی می توانید در طراحی آرم و لوگو و انتخاب رنگ جنس و هر چیز دیگر شما را مطلع کنند.

چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی

و هزینه هر کدام را جداگانه به اطلاع شما برسانند، و شما را در این امر یاری می کنند ، شرکت مجریان با هم کاری با شرکت های بزرگ و برند های معروف و ادامه ی هم کاری با آن ها ثابت کرده که اعتماد شما سرمایه این شرکت است و رضایت شما برگ ارزنده ای در کارنامه ی شرکت ماست ، چاپ خانه مجریان با سابقه ی بیش از سه دهه و به روز بودن تمامی محصولات و تنوع آن ها طبق استاندارد های جهانی توانسته است نامی درخشان در زمینه  چاپ تبلیغات داشته است. و در حفظ این نام کوشا است ، برای سفارش انواع تبلیغات افلاین  فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 160 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 1:42 بعد از ظهر

بهترین طراح لوگو سازمانی

لوگو بخش مهم و ضروری یک کسب و کار است چون همه می دانند که باید به نوعی برای اعلام موجودیت کسب و کار خود طراحی لوگو را انجام داد. و از بهترین طراح لوگو سازمانی نیز کمک گرفت .

طراحی لوگو عبارت است از طراحی یک نشان معمولا یک تصویر بصری اما می تواند متن یا انیمیشن نیز باشد .

با دیدن آن نشان مردم کسب و کار، مغازه، استارت آپ یا … شما را به یاد می آورند در واقع این نشان باعث می شود که از دیگر کسب و کار ها متمایز باشید و در واقع یک شناسه بصری داشته باشید.

حتی اگر شما صاحب یک کسب و کار نیستید و به عنوان مثال یک موسیقی دان هستید به لوگو نیازمند هستید چرا که این نشان شماست این معرف شماست چیزی است که هر جایی که باشد مردم به یاد شما می افتند و در واقع طراحی لوگوارزان نماینده شما در مواقعی است که نیستید .

طراحی لوگو با توجه به نوع آن متفاوت است. لازم به ذکر است شما می توانید با مراجعه به قسمت هزینه طراحی لوگو، هزینه سفارش هر کدام را مشاهده کنید.

نشان ‌واره یا لوگو، عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب ها است به ‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده ‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه متفاوت باشد.

لوگو چیست؟

لوگو یک واژه ساخته شده برای نشان رسمی یک شرکت است که به عنوان یک نماد بصری از سازمان یا شرکت عمل میکند. وقتی میگوییم واژه ی ساخته شده در واقع مقصود ما چیست؟ کلمه ی لوگو در واقع یک اختصار است. کارشناسان حوزه طراحی گرافیک اصرار دارند که لوگو کوتاه شده ی logotype است. یک لوگو تایپ یک کلمه یا نام یک شرکت است که به سبکی خاص نوشته شده  است.

علامت های تجاری گوگل و …همگی لوگو تایپ هستند. کارشناسان ممکن است این علامت ها و طرح ها را به دسته های مختلف تقسیم کنند، اما بیشتر مردم به همه ی آنها با عنوان آرم اشاره میکنند. ویژگی های خاصی در طراحی وجود دارد که هر طراح باید در هنگام ساخت آرم ایده آل برای شرکت مورد نظر به خاطر داشته باشد و میتوانید از بهترین طراح لوگو سازمانی هم برای انجام بهتر کارتان استفاده کنید .

طراحی لوگو

نشان ‌واره یا لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن خدمات، محصولات و کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها و نهادها و … را شرح میدهد.

اخیرا اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیل ها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ ها، فیلمها حتی پرچم ها استفاده شده است. لوگو، آرم و نشانه، معرف هویت و شخصیت یک مجموعه، شخص، شغل و یا هرگونه فعالیت می باشند .

داشتن دانش کافی، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد.

طراحی چاپ یا طراحی مناسب برای چاپ مفهومی است که پیوسته با چاپ اشتباه گرفته  می شود.

شرکت خدمات طراحی

مشتری ها معمولا انتظار دارند که این دو خدمات همواره توسط یک شرکت ارائه شود .

و در بسیاری از مواقع از طراحان و یا شرکت خدمات طراحی انتظار دارند فرایند چاپ را نیز خودشان انجام دهند با این حال همیشه این اتفاق نمی افتد و باید از بهترین شرکت طراحی بسته بندی کالا.

اگر طراح هستید یا در یک سالن طراحی فعالیت دارید احتمالا تماسی از سمت مشتری برای طراحی و چاپ، بیلبورد ها و بروشور داشته اید. اگر خودتان کار چاپ را انجام نمی دهید حداقل باید آشنایی کافی با فرایند چاپ پروژه های طراحی خود داشته باشید.

اگر طراح گرافیک یک مجموعه هستید و یا

شرکت خدمات طراحی دارید که تا به حال تنها برای استفاده در موارد دیجیتالی طرح کشیده اید و میخواهید در مورد طراحی چاپ و نحوه برخورد با مشتریانی که چیزی را که شما ارائه نمی دهید بیشتر بدانید، با ما همراه باشید و یکی از مهم ترین کارها پیدا کردن بهترین طراح لوگو سازمانی است.

چند نکته راجب شرکت خدمات طراحی

چیزی که بسیاری از مردم به اشتباه تصور  می کنند این است که شرکت خدمات طراح چاپ گرافیک حتما کار چاپ را نیز انجام میدهند. اگرچه ارائه این نوع خدمات در حوزه ای که کار می کنید، خوب است با این حال بسیاری از شرکت ها از ارائه این نوع خدمات دوری می کنند.

بنابراین، به صورت کلی طراحی چاپ یک روند طراحی گرافیک است.

و محصول نهایی طراحی دیجیتال، در غالب  فتوشاپ، تیف، دیزاین و … است که در مرحله چاپ در قالب کاغذ، مقوا، پی وی سی و …  در می آید.

طراحی چاپ شامل مراحل چاپ نمی شود و تنها به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام می گردد .

شما باید بهترین طراح لوگو سازمانی را پیدا کنید تا کارتان به بهترین نحو انجام شود .

با این حال باید در همه مراحل طراحی، فرایند چاپ را در نظر داشت. طراحی چاپ برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین استفاده آن در شاخه ی بازاریابی و آگاهی از برند می باشد

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 148 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 1:31 بعد از ظهر

چاپ لوگو روی سررسید جیبی

اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، چاپ لوگو روی سررسید جیبی و سررسید ۱۴۰۱همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس فکر کردن به قیمت سررسید 1401 را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

این تولیدکننده سررسید چاپ سررسید  1401 و چاپ لوگو روی سررسید جیبی را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

سررسید  1401 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای  سررسید رقعی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید رقعی با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید رقعی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند در تیراژ بالای  چاپ،

مزایای سالنامه اختصاصی

سررسید ۱۴۰۱ سر رسیدی  است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود.

و چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان چاپ لوگو روی سررسید جیبی ارزان برای شما تولید کنند.

یکی از دلایل مهمی که سررسید را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن سررسید از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان سررسید اختصاصی به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد.

 سررسید اختصاصی دفترچه یادداشتی است که  تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.

در صفحات و یا انتهای سررسید می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جدول های  مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند.

ویژگی سررسید اختصاصی

عناوین مختلفی از سررسید اختصاصی ارزان در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده می باشد .

چرا سررسید سفارشی ؟

هدف از تهیه و تولید سررسید سفارشی و چاپ سررسید اختصاصی، ارائه آن به مشتریان، همکاران و افراد دیگر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است. لذا ضروری است تا لوگو، نام و یا سایر اطلاعات شرکت سفارش دهنده در روی سررسید و یا داخل آن درج شود تا کاربر سررسید در حین استفاده با مشاهده این اطلاعات، به دفعات نام شرکت هدیه دهنده را به خاطر آورده و از این طریق، آگاهی مخاطبان نسبت به برند شرکت افزایش یابد. در مقالات گذشته در مورد راه های سفارشی سازی سررسید یا همان سفارش سررسید اختصاصی، به طور کامل توضیح داده ایم.

اما یکی دیگر از راه های درج لوگو و سفارشی سازی، روبان سررسید است. برخی شرکت ها با درج لوگوی خود روی روبان سررسید از این فضا برای تبلیغات در سررسید سفارشی خود استفاده می کنند. مشتریان در سفارش سررسید خود سعی می کنند سر رسیدی کاربردی برای مخاطبان خود هدیه دهند که یک سال در ذهن مخاطب خود ماندگار بمانند .

 مزایای سررسید پالتویی

دلیل نامگذاری یک نوع سررسید به سررسید پالتویی کوچک بودن آن و راحتی استفاده از آن و جابجایی ساده آن می باشد .

حتماً در هنگام سفارش سررسید پالتویی به سایز آن توجه کنید. همانطور که از اسم این نوع سررسید مشخص است برای راحتی بیشتر در جابجایی ها و به همراه داشتن آن برند شما می تواند دفعات در نظر مخاطبان شما قرار بگیرد.

قیمت این نوع سررسید ها همانطور که گفته شد به دلیل کوچک بودن و استفاده کمتر از مواد اولیه جهت تولید این طرح سررسید، بسیار مناسب تر از مابقی سررسید ها خواهد بود. عوامل مختلفی در تعیین قیمت سالنامه پالتویی تاثیرگذار است، یکی از همین عوامل، کیفیت مواد اولیه کار شده در سالنامه های پالتویی است. استفاده از کاغذ و مواد اولیه نا مرغوب میتواند کاهش قیمت سررسید را به همراه داشته باشد.

مورد دیگری که در تعیین قیمت سررسید پالتویی تاثیرگذار است، میزان اختصاصی نمودن آن میباشد.

همینطور عرضه مستقیم (از کارگاه به مصرف کننده، بدون وجود دلال، واسطه و هزینه های اضافی) در قیمت نهایی سالنامه پالتویی تاثیر گذار است. همچنین چاپ لوگو روی سررسید جیبی نیز انتخاب عالی هست 

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 129 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 1:13 بعد از ظهر

بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو

نتایج نشان می دهد که بیشتر دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، این هدیه را یک سال نگه می ‌دارند پس بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو نیز بسیار مفید است. تصور کنید که با یک خودکار تبلیغاتی یا یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت که به نام برند شما است می توانید تا یک سال در دید مخاطب قرار بگیرید.

همیشه با شنیدن هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه مثل ماسک بهداشتی به یاد چیزهای دیگری مثل خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند.

کمی تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد.

در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند تاثیر چشم گیری در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی نظیر قمقمه، بادبزن، کلاه و لیوان در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد مثل سفارش عمده ماسک سه لایه برای چاپ.

انواع هدایای تبلیغاتی 

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مثل ماسک دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند.

بسیاری از کسب و کارهای تازه توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

هدایای تبلیغاتی ارزان زیادی وجود دارند از جمله ؛ آفتابگیر تبلیغاتی، انواع ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، برخی از جا کارتی ها و جا کلیدی های تبلیغاتی، برخی از لیوان های تبلیغاتی مانند؛ لیوان پلاستیکی، لیوان کاغذی و بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو .

هر یک از این کالاها به دلیل کاربردی بودن و مفید بودن آن ها در طول روز میتوانند به ماندگاری برند و نام شما کمک قابل توجهی کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان روشی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها هستند.

این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌ های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند.

در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند همانند بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو.

هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود .

همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند .

تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ ای این هدایا متفاوت هستند.

مهم ‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است.

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید محصولات تبلیغاتی مانند بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو در سراسر جهان معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین به عنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه ‌های تجاری، کنفرانس ‌ها و یا به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی به مشتریان داده می‌شود.

بهترین هدایا آن‌ هایی خواهند بود که به خوبی نشان می‌ دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می ‌شناسند. اصولا هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

یک هدیه ‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود می‌ دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید هدیه تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافت هدیه تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.

از ویژگی ‌های اصلی خرید محصولات تبلیغاتی میتوان به مورد زیر اشاره کرد:

 هزینه‌ی نسبتاً پایین نسبت به سایر تبلیغات‌

خرید هدیه تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از جمله میتوان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد. ارائه هدیه تبلیغاتی در هر موقعیتی امکان ‌پذیر است. یکی از فرصت های مهم برای ارائه چنین هدایایی نمایشگاه ‌های مختلف است. این نمایشگاه‌ ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی برند و ایجاد همکاری با شرکت‌های مختلف است.

علاوه بر این ارائه ست مدیریتی در رویدادهای ویژه شرکت‌ها نیز فرصت بسیار خوبی خواهد بود. نکته مهم در مورد ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی این است که ارائه آنها در هر زمان و هر موقعیتی مفید خواهد بود و نشان‌ دهنده اهمیت برند شما به جایگاه مدیران است.

یکی از بهترین و پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو است.

ساک دستی بهترین هدیه تبلیغاتی

از ساک دستی ‌تبلیغاتی به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.

 ساک دستی تبلیغاتی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد .

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی ارزان هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد .

ساک دستی تبلیغاتی و بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو امروزه یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است که برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود.

چاپ روی ساک دستی‌ مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند.

ساک دستی تبلیغاتی یکی از محصولات پر مصرف در حوزه تبلیغات است همچنین ساک دستی از نظر جنس و ابعاد به چند دسته تقسیم میشوند مانند ساک دستی مقوایی، پرسی، برزنتی، پارچه ای، کاغذی، سوزنی .

ساک دستی تبلیغاتی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند. طوری که میتوان ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده کرد.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای کاملا کاربردی و مورد نیاز است. همه ما وقتی به خرید می‌‌رویم با چندین کیسه پلاستیکی به خانه بر می گردیم

ساک دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای این همه پلاستیک باشد. اکثر افراد، یک ساک دستی پارچه ای در کیف خود دارند تا از مصرف بی ‌رویه ‌ی پلاستیک جلوگیری کنند. از این فرصت استفاده کنید و نام تجاری خود را به همه دوستداران طبیعت معرفی کنید.

قابلیت شستشو

انواع ساک دستی تبلیغاتی پارچه ‌ای اعم از ساک دستی برزنتی یا ساک دستی سوزنی کاملا قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند. همین امر محبوبیت آن‌ها را در میان مشتریان افزایش میدهد و سبب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها به ‌عنوان هدایای تبلیغاتی از این محصولات استفاده کنند. شما میتوانید یک ساک دستی سوزنی را بارها بشویید و مجدد استفاده کنید. ساک دستی برزنتی هم دوام بسیار بالایی دارد و پس از چندین بار شستشوی متناوب همچنان سالم بوده و قابلیت استفاده دارد.

قابلیت استفاده در بلند مدت

یکی از مزایای دیگر، قابلیت استفاده در بلند مدت است؛ زیرا این ساک ‌های پارچه‌ ای از مواد اولیه قابل شستشو تهیه می‌شوند و برخلاف کیسه های نایلونی یک ‌بار مصرف این قابلیت را دارند که بارها شسته شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

ساک دستی پارچه ای فضای کافی برای طراحی دارد.

ساک دستی تبلیغاتی نسبت به بسیاری از اقلام دیگر تبلیغاتی، فضای بیشتری برای طراحی دارد. چون فضای بزرگتری دارد، به راحتی می توانید در طراحی آن خلاقیت داشته باشید. علاوه بر نام برند، لوگو و اطلاعات تماس، میتوانید یک طرح اختصاصی جذاب برای مشتریان خود طراحی کنید. از هر دو طرف ساک دستی پارچه ای می توانید استفاده کنید و اگر مایل باشید میتوانید در هر دو طرف آن، طرح مناسبی چاپ کنید.

مزایای لیوان تبلیغاتی

امروزه لیوان دارای انواع و تنوع زیادی در نوع، جنس، اندازه، قابلیت چاپ و رنگ آمیزی لیوان می باشند که تأثیر زیادی در فروش محصولات معرفی شده دارد. لیوان تبلیغاتی ارزان به دلیل جنس و پوششی که بر روی آن قرار دارد، وسیله ای مناسب جهت چاپ انواع تصاویر، نام برند و لوگوی شرکت می باشد و برای تبلیغات مقرون به صرفه تر هست و بازدهی فوق العاده ای دارد.

لیوان تبلیغاتی و بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو با توجه به نیاز مخاطبان هدایای تبلیغاتی در مشاغل مختلف، دارای کاربردهای زیادی از جمله معرفی نام برند و محصولات شرکت های مختلف، قابلیت استفاده از لیوان تبلیغاتی در مکان های مختلف، دیده شدن نام لوگوی شرکت در زمان های متعدد و ویژگی تزیینی بودن لیوان در محل کار و منزل می باشد. با توجه به استفاده مدیران، کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد مختلف جامعه از لیوان، جهت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم، کاربرد لیوان روشنتر و واضح تر می شود.

این محصول یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که دارای انواع مختلفی در جنس، اندازه، قیمت، رنگ و مدل می باشد. موسسات تبلیغاتی با بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو تأثیر بسزایی در معرفی و فروش کالاهای تبلیغ شده خواهند گذاشت.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 146 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 12:56 قبل از ظهر

نما کلاسیک – همیشه حفظ ارزش های سنتی و حس نوستالژی در اکثر افراد یک حس بسیار قوی و نکته مهمی که باعث اثرگذاری بر ابعاد مختلف زندگی افراد می شود. یکی از این اثرگذاری ها در معماری می باشد. خیلی از افراد از داشتن نما و خانه ای با طراحی معماری سنتی و با ارزش های معماری گذشته لذت می‌برند.

نمارومی,بازسازی نما رومی ,اجرای نما ورمی

بخشی از این حفظ ارزش ها شامل ارزش های معماری گذشته ایران می تواند باشد و بخشی نیز حفظ ارزشهای معماری کشورهای دیگر. یکی از این نمونه های خارجی، سبک معماری کلاسیک است که اغلب مربوط به حوزه معماری یونان و روم باستان می باشد.

این علاقه به سبک کلاسیک موضوعی فقط مختص به ایران نمی باشد بلکه موضوعی است مرتبط با قرن نوزدهم که با پیشرفت های حاصل شده در انقلاب صنعتی در حوزه مصالح ساختمانی و با ورود آهن و شیشه با تکنولوژی های آن روز به صنعت ساختمان، تعدادی از معمارهای آن روزگار درصدد زنده‌سازی مجدد ارزش های معماری گذشته برآمدند.

این نما می تواند در سبک های مختلفی همچون نمای کلاسیک، نما رومی (نوعی از نمای کلاسیک)، نمای مدرن، نما با طراحی مینیمال و…باشد. به صورت کلی به وجه بیرونی یک ساختمان که توسط یک ناظر انسانی دیده می شود را نمای ساختمان می گویند که به انواع نمای اصلی و جانبی هم تقسیم بندی می شود. حال تصمیم برای اینکه این بخش از ساختمان چه طرحی داشته باشد و با چه متریالی ساخته شود نکاتی است که به عواملی همچون طرح کلی دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان های کناری، ضوابط شهرداری، طبقات و کاربری ساختمان و…بستگی دارد.

اما هر چه باشد بدون شک یکی از مهم ترین بخش های ساختمان است که باید به آن توجه زیادی شود. به دلایل مختلفی همچون تاثیر در فروش و قیمت نهایی ساختمان، جذب مخاطبین به ساختمان و ایجاد ساختمان شاخص از جمله مهم ترین نکات طراحی و اجرای یک نمای خوب است. 

اگر از بین سبک های مختلف نما، تصمیم نهایی شما بر طراحی و اجرای نما رومی باشد با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهمی را توضیح دهیم که در نهایت برایتان مشخص شود نما رومی چیست و چه ویژگی هایی دارد.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 138 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 4:48 بعد از ظهر

درب ضد سرقت ترک – درب های ضد سرقت انواع زیادی دارد که و مدل ترک یکی از متداول ترین عنوان درب ضد سرقت است. این درب ها که به مدل ترک معروف شده است دارای طراحی شیک و زیبا است که میتواند در همه ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد. این درب دارای همه فاکتورهای لازم برای یک درب ضد سرقت خوب را دارد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

درب ضد سرقت ترک چیست؟

قبل از معرفی در ضد سرقت ترک بهتر است با درب ضد سرقت آشنا شویم. در های ضد سرقت برای جلوگیری از ورود سارقین به داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. راه های که سارقین از آن استفاده می کنند تا وارد ساختمانی شوند اغلب از طریق قفل درب، لولاها و شکستن درب هست که با تقویت این نواقص ایمنی درب را افزایش دادند تا ورود سارقین به داخل ساختمان سخت تر شود. ولی غیر ممکن نیست!

چرا درب ضد سرقت ترک معروف است؟

کشورهای زیادی در تولید درب ضد سرقت فعالیت می کند و حتی ایتالیا اولین کشور تولید کننده در های ضد سرقت است ولی امروزه کشور ترکیه محصولاتی با کیفیت تر از سایر کشورها تولید می کند. کشور ترکیه کارگاه های خود را برای تولید درب ضد سرقت 5 سال بعد از ایتالیا راه اندازی کرده است ولی کیفیت محصولاتشان بالاتر از سایر کشورها تولید کننده درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت ترک مدل C1023

نکات مهم در خرید در ضد سرقت ترک

در این بخش قصد داریم مشخصات و ویژگی های یک درب ضد سرقت را توضیح دهیم

مشخصات عمومی درب ضد سرقت ترک چیست ؟

درب های ضد سرقت دارای 4 لولا است که میتوانید به وسیله آنها درب را رگلاژ کنید. بر روی درب تجهیزات مختلفی نصب می شود. مانند چشمی، دستگیره ها، قبل شب بند و… که باعث زیبایی و بالا رفتن امنیت درب می شود. تجهیزاتی که بر روی درب های ضد سرقت ترک استفاده می شود دارای طرح های زیبایی است که زیبایی درب را افزایش میدهد. یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک اهمیت زیاد به زیبایی آن است.

کلیدهای کامپیوتری درب ها

قفل درب های ضد سرقت ترک دارای 8 زبانه است که با وارد کردن کلید و چرخش آن در دو جهت مختلف حرکت میکند. درب های ضد سرقت دارای دو نوع کلید است. کلیدهای کارگری و کلیدهای اصلی

از کلیدهای کارگر در زمان ساخت و ساز استفاده می شود تا دیگر لازم نباشد قفل ها عوض شود و فقط با وارد کردن کلیدهای اصلی دیگر کلیدهای کارگری کار نخواهند کرد.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 125 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 3:54 بعد از ظهر

خرید موبایل قسطی یکی از کارهایی است که هر فردی با درآمد متوسط و یا پایین تر و با توجه به نیازش به آن نیاز پیدا میکند. بدین ترتیب بهترین فروشگاه های اینترنتی باید امکان خرید اقساطی با شرایط راحت تر را در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرایط خرید گوشی موبایل قسطی

برای خرید گوشی موبایل قسطی در فروشگاه اینترنتی مگنت با داشتن تنها چک و بدون ضامن میتوانید اقدام نمایید. این در حالی ست که بسیاری از فروشگاه ها بدون داشتن ضامن حاضر به ارائه محصول نیستند. این روز ها با وجود شرایط نابسامان بازار، هیچ فروشگاهی حتی بصورت حضوری نیز حاضر به ارائه خدمات اقساطی نیستند، این درحالی است که برخی از آنها خصوصا در فضای وب تصمیم بر ارائه این خدمات گرفته اند و اولویت اول این مجموعه ها بالابردن میزان رضایت مشتریان خود هستند.

فروشگاه مگنت مزیت های زیادی نسبت به سایر فروشگاه های همکارش دارد، به عنوان مثال شما برای دریافت خدماتی مانند فروش گوشی اقساطی و به طور کلی خرید موبایل قسطی نیازی به پرداخت سودی بالا نیستید و این در حالی است که این فروشگاه خود مستقیما وارد کننده انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی و تلفن همراه میباشد، بنابراین خرید اقساطی گوشی موبایل توسط شما بدون واسطه انجام میپذیرد، و شما با مناسب ترین قیمت این کار را انجام میدهید.

نحوه تشخیص عطر اصل و تقلبی

عطر زنانه اصل ماندگاری بالاتری نسبت به عطرهای تقلبی دارد. اما قیمت آن ها نیز چندین برابر نسخه های فیک است. تشخیص عطرهای تقلبی کار ساده ای نیست و برای بسیاری از افراد دشوار می باشد. در بیشتر موارد نوع شیشه و نوشته های روی شیشه ها و نحوه بسته بندی در نسخه های اصل و تقلبی با یکدیگر متفاوت هستند. اما برای فهمیدن این تفاوت دقت زیادی لازم است. از مهمترین تفاوت های عطر زنانه اصلی و تقبلی، تفاوت قیمت آن ها است. قیمت عطرهای تقلبی اغلب بسیار پایین است و با عطرهای اصل قابل مقایسه نمی باشد.

صنعت عطر و ادوکلن قدمت زیادی دارد. یعنی مردم از سال های دور تا کنون به این مسئله اهمیت زیادی می دهند. عطر و ادوکلن امروزه حتی وارد دنیای مد نیز شده اند. یعنی تنها ظاهر افراد نیست که اهمیت دارد، بلکه بوی آن ها تیز بسیار مهم است. افراد مشهور زیادی نیز در این صنعت فعال هستند و به عنوان چهره های تبلیغاتی برندهای مختلف عطر کار می کنند. در حال حاضر اغلب افراد حداقل یک یا چند عطر در کمد خود دارد که به صورت روزانه از آن ها استفاده می کند. این علاقه در برخی افراد نیز بسیار شدید است و آن ها را وادار به جمع آوری کلکسیون عطر می کند.

جالب است بدانید حک شماره مدل روی عینک های آفتابی مردانه و زنانه اصل یک روش جهانی است. بنابراین در صورت خرید یک عینک به عنوان اصل لازم‌ است به سایت کمپانی عینک خود مراجعه کنید و شماره درج شده را بررسی کنید.
اما این بدین معنی نیست که روی عینک های تقلبی این شماره ها وجود ندارد ولی نکته اینجاست که شما نمیتوانید شماره مدل عینک خود را در جدول ثبت شده توسط کمپانی مربوطه پیدا کنید.

از این رو این روش یکی از روش های مطمعن و کاربردی است برای تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی است.

عینک آفتابی مردانه اصل

معمولا عینک آفتابی مردانه طرافداران بسیار زیادی دارند. چرا که مردان به سبب شغلی که دارند بیشتر در معرض مستقیم آفتاب قرار میگیرند از این رو چشمهایشان خیلی زود آسیب میبیند. بنابراین لازم است که مردان حتما عینک آفتابی داشته باشند تا از مشکلات چشمی در امان باشند. غل های ساختمانی و رانندگی و کشاورزی از جمله شغل هاییست که افراد به طور مداوم در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند. از این رو همواره پزشکان به آقایان توصیه میکنند که از داشتن عینک آفتابی اصل غافل نباشند.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 117 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 3:35 بعد از ظهر

همانطور که احتمالا میدانید امروزه لوستر مدرن بسیار پرطرفدار و پرفروش است. دلیل این محبوبیت سبک مدرن خانه هاست. در واقع این روز ها دکور اکثر خانه ها مدرن است از این رو لازم است از لوستر‌های مدرن در دکوراسیون منزل استفاده شود. لوستر‌های مدرن خیلی راحت با دکوراسیون های خانه های امروزی ست میشود از این رو به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. پس تصمیم گرفتیم این مقاله را به توضیح و تشریح لوسترمدرن اختصاص دهیم. بنابراین اگر قصد خرید لوستر شاخه ای مدرن دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لوستر مدرن چیست ؟

شعار اول لوستر های مدرن سادگی در عین زیبایی است. در واقع لوستر‌های مدرن بسیار شیک، زیبا و ساده هستند و کاربرد آن ها در منازل امروزی با دکوراسیون ساده و مدرن است. گفتنی است که در لوستر‌های مدرن شاخه و حباب و شلوغی دیده نمیشود و طراحی بر پایه سادگی بنا شده است. در این سبک لوستر نوارهای روشن و شکل های هندسی خیلی جذاب و منحصر بفردی دیده میشود که بسیار چشم نواز است.

لوستر مدرن زیما کد 2118

با این حال ممکن است تصور کنید لوستر‌ شاخه ای مدرن در نورپردازی ضعیف عمل میکنند و از این جهت در خرید آن دو دل باشید اما لازم به ذکر است که لوستر‌های مدرن در طرح ها و مدل های گوناگون تولید میشوند بنابراین میتوانید نسبت به فضای مورد نظرتان لوستر متناسب با آن را انتخاب کنید که از نور پردازی کافی برخوردار باشد. گفتنی است که از لوستر‌های مدرن میتوانید در هر فضایی از جمله: اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و نشیمن و غیره استفاده کرد.

لوستر ها انواع مختلفی اعم از لوستر سقفی، دیواری، آویز و غیره دارند و بسته به جنس و مدل و سبک و اندازه و رنگ و غیره در محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند‌. اگر چه در گذشته لوستر ها فقط در اروپا و در خانه های اشراف استفاده میشد ولی امروزه در همه جای دنیا و در هر خانه ای استفاده میشود و ربطی به طبقه اجتماعی افراد ندارد. لوستر ها به رو سبک مدرن و کلاسیک تولید و عرضه میشوند و افراد بر اساس سلیقه خود و سبک دکوراسیون داخلی منزلشان از این وسیله استفاده میکنند. اما این مقاله به صورت تخصصی درباره‌ی لوستر های سقفی طراحی شده است پس اگر قصد خرید لوستر سقفی دارید و نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع لوستر سقفی

لوستر های سقفی بسته به جنس، اندازه، سایز، سبک و فضای مورد استفاده به چند دسته تقسیم میشود که مشتریان میتوانند آن را بر اساس سلیقه و نیاز خود را انتخاب کرده اقدام به خرید لوستر سقفی کنند. لازم به ذکر است که انتخاب لوستر بر اساس سبک و دکوراسیون منزل امری مهم است به طوری که اگر به هر دلیلی لوستر شما به سبک منزلتان مطابقت نداشته باشد قطعا ظاهری ناخوشایند در منزلتان شکل میگیرد. پس قبل از خرید حتما به تمام جزئیات توجه کنید. ما در اینجا به توضیح برخی از انواع لوستر های سقفی میپردازیم پس با ما همراه باشید.

احتمالا در فیلم های ترکیه ای و هندی متوجه وجود آویز مدرن کریستالی شده اید که بسیار باشکوه و چشم نواز هستند. اگرچه در گذشته از آویز های کریستالی کلاسیک استفاده میشد که بسیار شلوغ و پر زرق و برق بودند ولی امروزه با توجه به مدرنیته شدن منازل و دکوراسیون، استفاده از آویز مدرن کریستالی افزایش یافت. این سبک لوستر ها بر پایه سادگی و زیبایی طراحی شده اند و باب سلیقه امروزی ها هستند. عموما این روز ها همگی به دنبال دکوراسیون ساده و در عین حال زیبا هستند. به هرحال اگر به دنبال خرید لوستر سقفی کریستال با آویز های شیشه ای هستید صفحه درستی را انتخاب کرده اید.

لوستر سقفی کریستالی

همانطور که انتخاب قاب و گل و ساعت و غیره برای دیوار های بسیار مهم و ضروری است و در زیبایی منازل تاثیر شگفت انگیزی دارد انتخاب لوستر سقفی هم بسیار مهم است. اما این روز ها لوستر سقفی کریستالی بسیار محبوب است. لوستر های کریستالی عموما از آویز هایی با تکه های مختلف کریستالی تشکیل شده اند که ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز دارند‌ به طوری که نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند‌. این لوستر ها دارای اشکال هندسی مختلفی هستند که با قطعات شیشه ای تزئین شده اند‌.

 

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 189 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 3:21 بعد از ظهر

کاور کفش ارزان  یک کاور یک بار مصرف است که به آن کاور کفش بیمارستانی نیز گفته می شود که یک کاور با جنس نایلون است که در مراکز درمانی و بهداشتی و ایزوله کاربرد دارد. با استفاده از این کاور ها می توان از انتقال میکروب و آلودگی ها به مکان و محیط های تمیز جلوگیری نمود. کاور کفش در محل هایی مانند بیمارستان و باشگاه ها و سالن های آرایشی و آزمایشگاه ها و صنایع غذایی و مکان نگهداری سرورهای کامپیوتری و… به کار گرفته می شود.

شرکت بهنام طب یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های این محصول می باشد که از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید کاور کفش استفاده می نماید.

کلاه آکاردئونی

ماسک سه لایه پزشکی برای جلوگیری و محافظت از فرد در مقابل آلودگی ها و باکتری ها و بیماری های ویروسی کاربرد دارد و از نفوذ گرد و غبار و عوامل بیماری زا به مجرای تنفسی جلوگیری می کند.

ماسک های پزشکی در لایه های متعدد تولید می شوند برای مثال به صورت سه لایه، چهار لایه و پنج لایه های سه بعدی و یا ماسک های سه لایه ساده ی کش دار در انواع برند ها در تمام جهان ساخته و مصرف می شود. ماسک سه لایه پزشکی در مراکز درمانی، کارگاه های تولید کننده غذا مانند آشپزخانه ها، کارگاه های بهداشتی، نانوایی، شیرینی پزی و برای هر کسی که به طریقی با مواد و وسایل بهداشتی و درمانی و غدایی سرو کار دارد، کاربرد دارند.

ماسک سه لایه پزشکی ارزان  قابلیت فقط یکبار مصرف را دارند و بعد از مصرف باید آن را دور بیندازید چون استفاده دوباره از آن بسیار خطرناک می باشد و ممکن است موجب بروز بیماری در مصرف کننده شود.

شرکت بهنام طب دو لاین از خط تولید خود را به تولید این ماسک ها اختصاص داده است و از طریق کادر مجرب و باتجربه خود انواع ماسک ها را در رنگ های سبز و آبی تولید و به عموم عرضه می نماید.

کلاه آکاردئونی ارزان  بعنوان یک لوازم پزشکی مصرفی ، کاربرد زیادی در اتاق های جراحی و بخش های حساس دیگر دارد. این کلاه ها از بهترین نوع از انواع کلاه ها محسوب می شوند و دارای کیفیت بسیار بالا و دوام زیاد هستند. به طور معمول برای ساختن این محصول، رنگ آبی و سفید بیشتر انتخاب شده و مرسوم تر است. علاوه بر ویژگی ضد آب بودن این محصول، مانع چرب شدن و ریزش مو نیز می شود و چون بسیار سبک است مصرف آن به بیمارستان ها توصیه می شود. با توجه به این که از چه موادی با چه کیفیتی استفاده شده باشد قیمت های این کلاه بهداشتی نیز متفاوت است.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 120 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 3:09 بعد از ظهر

اگر قصد بر انتخاب تقویم تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر هستید، بای بگویم راه را درست انتخاب کرده اید. اما تنها این انتخاب کافی نیست. بهتر است در مورد سفارش و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی نیز اطلاعاتی را کسب نمایید. در بند های بالاتر در مورد هر یک از انواع تقویم‌ها صحبت نمودیم و تا حدودی با هر یک آشنا شده اید. بنابراین میتوان به موضوع های دیگر آن مانند طراحی تقویم، سفارش تقویم و چاپ تقویم بپردازیم. همانطور که اشره نموده ایم، انتخاب شرکت تبلیغاتی که خود دارای چاپخانه ای مستقل باشد و بتواند بهترین و باکیفیت ترین تقویم ها را تولید کند گام بسیار مهمی است. بعد از آن به بحث طراحی و نوع چاپ آن میرسیم، که همه اینها وابسته به چاپخانه مذکور است. بنابراین باید بتوانید بهترین اتخاب را در این میان داشته باشید.

طراحی و تولید تقویم رومیزی

تقویم از اجزای زیادی تشکیل می شود که در نهایت تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی نفیس می شود و تا ۳۶۵ روز بر روی میز مشتریان و بازار هدف ماندگار می باشد. از آنجا که مخاطب برای اطلاع از تاریخ و مناسبت ها از این مدل استفاده می کند با درج لوگو و شخصی سازی می توان امیدوار بود که تا یکسال برند و لوگو مجموعه جلوی دیدگان آنان است.

پایه تقویم چیست

اصلی ترین بخش پایه تقویم رومیزی است که هر چقدر خلاقانه و محکم تر باشد قابل بهره برداری تر است جنس های پایه شامل : پایه جلد سخت – پایه ایندربرد – پایه چوبی – پایه فلزی – پایه پلکسی است.

برگه های تقویم 

با توجه به ۱۲ ماه بودن سال حداقل تعداد برگه ها ۱۲ بوده و برای شادباش نوروز و درج کامل مناسب ها معمولا از ۱۴ برگ پشت و رو استفاده می شود.

چاپ تقویم 

چاپ برگه های تقویم ۴ رنگ است و چاپ پایه تقویم می تواند تک رنگ – دو رنگ و چهار رنگ باشد. اگر تقویم اختصاصی سفارش داده اید می توانید تمام رنگی تمام محصولات و لوگو را بیاورید.

تقویم رومیزی ارزان ، با توجه به افزایش مواد اولیه کاغذ و به طبع آن هزینه سررسید و سالنامه ، امروزه بهترین گزینه برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.
تقویم رومیزی اختصاصی که می تواند بر اساس سلیقه شما طراحی و تولید شود و در تمام صفحات آن عکس از محصولات و خدمات مجموعه شما باشد
تقویم عمومی نیز می تواند در تیراژ کمتر و بصورت فوری بر اساس مدل های موجود انتخاب و دریافت نمود

پوسترهای تبلیغاتی را می‌توانید در ابعاد مختلف و با شکل‌های متنوع چاپ کنید. یک پوستر با ابعاد کاغذ A۴ را می‌توانید در تابلوهای اعلانات نصب یا به عنوان تراکت پخش کنید.

برای اینکه المان‌های تصویری بیشتری به پوستر اضافه کنید و انعطاف‌پذیری طراحی آن را افزایش دهید، می‌توانید سایزهای بزرگتر را انتخاب کنید. یک پوستر بزرگتر با رنگ‌ها و طرح‌های تأثیرگذار می‌تواند شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطب داشته باشد، اگر جای مناسب را برای نصب آن انتخاب کرده باشید.

گرچه در سال‌های اخیر، تبلیغات هم مثل سایر موارد، پیشرفت‌های زیادی کرده است و از جدیدترین ابزارهای فناوری بهره می‌برد، ولی پوسترهای تبلیغاتی چاپی هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغ هستند. از پوستر تبلیغاتی برای معرفی هر کسب‌وکار و رویدادی می‌توان استفاده کرد.

برای مثال آغاز به کار یک مغازه یا اجرای یک نمایش گروهی یا حتی اطلاع‌دادن در مورد تشکیل کمپین‌های سیاسی و… .

طراحی پوستر خوب، بهترین وسیله برای معرفی کسب‌وکار است که موفقیت شما را به‌دنبال خواهد داشت. طراحی پوستر نیاز به زمان و دقت فراوانی دارد و یک کار تخصصی است. شما هم با کمی دقت و خلاقیت می‌توانید پوستر تبلیغاتی خود را طراحی کنید.

طراحی بسته بندی محصول و طراحی بسته بندی کالا تاثیر بسیار بالایی در جهت جذب مشتری دارد. در طراحی بسته بندی نکات زیادی باید رعایت شود که خروجی کار می تواند به افزایش فروش محصول و کالا بیانجامد ما در آژانس تبلیغاتی مجریان با استفاده از اتاق فکر و زیر نظر مستقیم محمد رفیعی ایده های خلاقانه در جهت بسته بندی محصول و کالای شما ارائه خواهیم دارد که بتواند در جهت توسعه سهم بازار مثمرثمر باشد.

عکاسی صنعتی محصول می تواند در جهت واقع بینانه تر بودن بسته بندی به شما کمک کند. لذا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بصورت تیم ورک با بازارسنجی محصول و کالا و هدفمند بودن بسته بندی در جهت طراحی بسته بندی محصول و کالا اقدام می نماییم.

طراحی بسته بندی

 

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 125 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 2:52 بعد از ظهر

طراحی لوگو با هدف هویت بخشیدن به یک کسب و کار و شرکت و سازمان استفاده می شود. لوگو به شکل یک علامت و سمبل و یا بصورت ترکیبی از این دو می باشد. طراحی آرم در ابتدایی ترین مرحله در زمان راه اندازی یک کسب و کار انجام می شود که زمانی که ایده ای به ذهن می رسد همزمان طراحی آرم نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

طراحی لوگوشرکتی از عنصرهای مهم در دنیای بازاریابی و تبلیغات و گرافیک می باشد. در واقع هر فرد با اولین نگاه به لوگو می تواند حدس بزند کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد. و اگر برای آن وقت گذاشته باشید و طراحی آن به درستی انجام شده باشد فعالیت شما حرفه ای به نظر می رسد. طراحی لوگو در واقع انتخاب و طراحی یک نماد برای شرکت و سایت تان می باشد و هماهنگ با فعالیت تان می تواند به صورت نوشته و تصویر و یا ترکیبی از این دو طراحی شود.

تاریخچه طراحی آرم

اگر بخواهیم به تاریخچه طراحی آرم بپردازیم به زمانی می رسیم که انسان های اولیه از نماد استفاده می کردند تا بتوانند پیام خود را به دیگران منتقل نمایند و از آن زمان تا امروز این نشانه ها و نماد ها تغییر کرده و در هر دوره معنی منحصر به فردی داشته است. طراحی لوگو شرکتی لازمه ی حضور در بازارهای رقابتی امروزی می باشد چون علاوه بر شرکت ها حتی اشخاص حقیقی نیز وارد دنیای بازاریابی و برندینگ شده اند و به دنبال ایجاد تمایز برای محصول خود هستند از این رو به طراحی آرم شرکتی روی آورده اند.

طراحی لوگو با هدف هویت بخشیدن به یک کسب و کار و شرکت و سازمان استفاده می شود. لوگو به شکل یک علامت و سمبل و یا بصورت ترکیبی از این دو می باشد. طراحی آرم در ابتدایی ترین مرحله در زمان راه اندازی یک کسب و کار انجام می شود که زمانی که ایده ای به ذهن می رسد همزمان طراحی آرم نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

طراحی لوگو شرکتی از عنصرهای مهم در دنیای بازاریابی و تبلیغات و گرافیک می باشد. در واقع هر فرد با اولین نگاه به لوگو می تواند حدس بزند کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد. و اگر برای آن وقت گذاشته باشید و طراحی آن به درستی انجام شده باشد فعالیت شما حرفه ای به نظر می رسد. طراحی لوگو در واقع انتخاب و طراحی یک نماد برای شرکت و سایت تان می باشد و هماهنگ با فعالیت تان می تواند به صورت نوشته و تصویر و یا ترکیبی از این دو طراحی شود.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی شرکت غذایی برگرینو, طراحی بیلبرد تبلیغاتی, طراحی بیلبورد, چاپ بیلبورد

تاریخچه طراحی آرم

اگر بخواهیم به تاریخچه طراحی آرم بپردازیم به زمانی می رسیم که انسان های اولیه از نماد استفاده می کردند تا بتوانند پیام خود را به دیگران منتقل نمایند و از آن زمان تا امروز این نشانه ها و نماد ها تغییر کرده و در هر دوره معنی منحصر به فردی داشته است. طراحی لوگو شرکتی لازمه ی حضور در بازارهای رقابتی امروزی می باشد چون علاوه بر شرکت ها حتی اشخاص حقیقی نیز وارد دنیای بازاریابی و برندینگ شده اند و به دنبال ایجاد تمایز برای محصول خود هستند از این رو به طراحی آرم شرکتی روی آورده اند.

طراحی بیلبورد از شیوه های تبلیغاتی می باشد که می توانیم همه روزه آن ها را در خیابان و ایستگاه های اتوبوس و مترو و اتوبان ها ببینیم. بسیاری از افراد، بجز تعداد محدودی از بیلبورد تبلیغاتی، مابقی را به خاطر نمی آورند. بهتراست صاحبان کسب و کارها بدانند که طراحی کاتالوگ و طراحی پوستر بسیار متفاوت از طراحی بیلبورد تبلیغاتی می باشد و برای چاپ بیلبرد تبلیغاتی نیاز به تخصص و تجربه منحصر به فردی می باشد.

در کشورهایی که توسعه یافته تر هستند سعی می کنند برای تبلیغ محصولات خود بیلبورد تبلیغاتی را به گونه ای طراحی می کنند و از طرح هایی استفاده می کنند که ذهن مخاطب هدف برای چندین ثانیه تسخیر شود و از بهترین تکنیک های موجود در طراحی بیلبورد تبلیغاتی استفاده می کنند و از این طریق به روش غیر مستقیم مزایای محصولاتشان را به مخاطب نشان می دهند و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

طراحی کاتالوگ ارزان مجموعه ای جمع آوری شده از محصولات و کالا و خدمات ارائه شده توسط کسب و کارها است به طوری که تمام جزئیات اطلاعات برای فروشنده و واسطه ها در طراحی کاتالوگ آورده می شود. چاپ کاتالوگ برای کسانی که بعنوان واسطه بین مصرف کننده و تولید کننده هستند تهیه می شود. مانند مخابرات که نقش واسطه را برای ارائه خدمات ایفا می کند. طراحی کاتالوگ برای معرفی محصول و خدمت به موسسات و شرکت ها و افراد تهیه می شود که فقط به درد  واسطه ها و خریداران عمده می خورد.

چاپ کاتالوگ کمی هزینه بر است و به طور معمول مشتری آن را در تعداد کم سفارش می دهد و تنها برای خریداران عمده که با هم همکاری می کنند تولید می شود. هنگام طراحی کاتالوگ محصولات اولین گام این است که تعیین کنید هدف تان از طراحی کاتالوگ چه می باشد تا چیزی که سفارش می دهید منطبق بر نیاز مشتریان باشد.

در واقع کسب و کارها از طریق چاپ کاتالوگ محصولات سعی می کنند محصولات جدید و منحصر به فرد خود را به مشتریان بشناسانند. در نتیجه چاپ کاتالوگ فقط برای شرکت های جدید انجام نمی شود بلکه برای برندهای شناخته شده ای که می خواهند محصول جدید عرضه کنند نیز کاربرد دارد.

چاپ کاتالوگ محصولات چیست ؟

چاپ کاتالوگ در واقع چاپ برگه هایی است که به هم مرتبط می باشند و همه ی این صفحات در مورد  محصول و خدمت یک کسب و کار صحبت می کنند. در واقع هدف از طراحی کاتالوگ محصولات بازاریابی و تبلیغات برای محصولات می باشد و جنبه ی معرفی و تبلیغ دارد. از این طریق کسب و کارها با انجام تبلیغات سعی می کنند مشتریان بیشتری جذب کنند و فروش خود را افزایش دهند.

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 175 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 2:29 بعد از ظهر

سررسید رقعی ارزان  نیز یکی دیگر از محصولات شرکت جوپنزا می باشد که جز سایزهای محبوب و پرطرفدار بعد از سایز وزیری در سررسید است که این قطر سررسید1401 کوچکتر از نوع وزیری این محصول می باشد و در واقع از ابعاد کاغذ کوچکتری در این قطع از سررسید استفاده میشود.

سررسید رقعی و بیشتر سالنامه هایی که در این قطع چاپ میشوند می توان از انواع جنس برای جلد آنها استفاده کرد.

همچنین سایزاین مدل سررسید ها ۱۴/۲×۲۰/۵ سانتی متر می باشد.

سررسید رقعی 1400

معرفی سررسید رقعی

ابعاد حدودی قطع رقعی ۱۵×۲۱ سانتیمتر است. برای همین قطع رقعی نسبت به قطع وزیری کمی خوش دست تر است و حمل آن راحت تر است.

سررسیدهای رقعی بر اساس نوع کاغذ

۱. کاغذ تحریر

کاغذ تحریر با گرماژ ۷۰ گرم رایج ترین کاغذ مورد استفاده در سررسیدهای رقعی می باشد که رنگ مغزی آن سفید بوده و بر روی آن طرح سررسید چاپ می شود.

۲. کاغذ کرم

کاغذ کرم که در ایران آن را به نام کاغذ قرآنی هم می شناسند، دارای مغزی کرم رنگ میباشد، با همان گرماژ ۷۰ گرم در سررسید رقعی استفاده می شود و قیمت آن بیش تر از کاغذ تحریر است.

کاغذ کرم یا نخودی به دلیل رنگ آن انعکاس نور کمتری نسبت به کاغذ سفید دارد .

در مطالعه متن از روی این نوع کاغذ، چشم به نسبت کاغذ سفید دیرتر خسته می شود.

سررسید یادداشتی ارزان  یکی از معدود موارد هدایایی است که برای افرادی که به مدیریت زمان و همچنین برنامه ریزی اهمیت می دهند، بسیار کاربردی است. به این شکل که شما با خرید آن، همزمان هم یک سررسید یادداشت دار برای بررسی تاریخ و مدیریت زمان را دراختیار خواهید داشت. همچنین یک دفترچه یادداشت همراه که می توانید در تاریخ موردنظر یک نکته یا یادداشتی که دارید را بنویسید و به خاطر داشته باشید.

سررسید چیست ؟

سررسید به یک دفتر همراه که در هر صفحه تاریخ یک روز از تقویم قرار دارد را می گوییم که در برخی از سررسیدها می تواند در هر برگه تاریخ چند روز تقویم و غیره وجود داشته باشد. البته سررسید نام های دیگری همچون سالنامه را نیز دارد و به این نام هم شناخته می شود. سررسید یا سالنامه می تواند در انواع مختلفی باشد. بدین شکل که صرفا فقط سررسید ساده و یا سالنامه یادداشتی باشد. نام های دیگر این نوع سررسید نیز به شکل سررسید یادداشت دار، سررسید با یادداشت، سالنامه یادداشتی، سالنامه یادداشت دار شناخته می شوند.

یادداشت چیست ؟

وسیله ای کاربردی که از آن برای ثبت یادداشت های فوری و آنی که در موقعیت های مختلف بوجود می‌آید، استفاده می شود. یادداشت ها از لحاظ طراحی و ابعاد، در حالت های متنوعی طراحی و ساخته می شوند. اما بهینه ترین حالت، مواردی هستند که بصورت قابل حمل و جیبی طراحی می شوند که همان سررسید یادداشتی می باشد.

البته در برخی موارد نیاز هست که دفترچه یادداشت ابعاد به نسبت بزرگی نیز داشته باشد تا فضای یادداشت بیشتری فراهم کند. نکته مهم کاربردی بودن این وسیله است که بکار اغلب افراد می آید.

سررسید چه کاربردهایی دارد؟

امروزه با توجه به تعدد اموری که باید همزمان رسیدگی شوند یا در روزهای آتی باید موردتوجه قرار گیرند، با توجه به مشغله های فراوان امروزی، یک امر بسیار مهم است که اگر با یک برنامه ریزی درست مدیریت نشود، به طور حتم هر فردی در موقعیت شخصی خود بعد از مدتی شاهد شکست ها و به هم ریختگی در امور شخصی خود خواهد بود.

 

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 143 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 2:17 بعد از ظهر

پاوربانک تبلیغاتی چیست ؟

پاوربانک تبلیغاتی ارزان یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد و پرطرفدار است. استفاده هر روزه از لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، و در دسترس نبودن همیشه پریز برق برای شارژ کردن این کالاهای دیجیتال، باعث شده که پاوربانک به عنوان یک ابزار کاربردی و ضروری برای افراد به حساب آید.

برای همین انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی جدید و با کیفیت که بتواند این نیاز روزمره مخاطبان شما را براورده کند می تواند تا حد زیادی روی برندینگ کسب و کار شما تاثیرگذار باشد و برندتان را در ذهن مشتریانتان ماندگار کند.

پاوربانک های تبلیغاتی در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی موجود هستند. پاوربانک تبلیغاتی با قابلیت شارژ وایرلس جزء جدیدترین و پر طرفدارترین انواع پاوربانک ها می باشد.

نحوه چاپ پاوربانک تبلیغاتی

مجموعه چاپ و طراحی جوپنزا ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ هدایای تبلیغاتی می باشد. چاپ پاور بانک یکی از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار و پر مصرف تبلیغاتی می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ارائه ی هدایای تبلیغاتی به خصوص چاپ پاور بانک چاپ تبلیغات بر روی آن است.

کیفیت و زیبایی چاپ لوگو و تبلیغات روی پاوربانک در به نتیجه رسیدن تبلیغات اهمیت زیادی دارد. با توجه به قیمت بالای پاور بانک و اهمیت زیبایی پاور بانک، باید توجه کرد. مراحل چاپ با دقت و با استفاده از روش های صحیح چاپ و با استفاده از دستگاه مناسب انجام شود.

ساک دستی تبلیغاتی چیست ؟

ساک‌ دستی تبلیغاتی ارزان یکی از بهترین نوع بسته بندی کالا با قیمت مناسب و بادوام می باشد. ساک دستی پارچه ای یک راه تبلیغاتی بسیار مهمی در بین کسب و کارها و فروشگاه ها می باشد. از طرفی ساک دستی تبلیغاتی برای هدایای تبلیغاتی مانند لوح تقدیر، دفترچه یادداشت و غیره در نمایشگاه ها و فروشگاه ها برای بسته بندی کالا مورد استفاده قرار می گیرد.

ساک دستی ها به دو دسته دوختی و پرسی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی هر کدام میپردازیم.

معرفی ساک دستی پارچه ای پرسی

ساک دستی پارچه ای با دوام و عمر طولانی جزء هدایای تبلیغاتی به حساب می آید و در ابعاد و طرح های متنوع با رنگ های در اختیار مشتریان قرار میگیرد. این نوع از ساک دستی دارای دسته موزی یا زنبیلی میباشد. دسته ی این ساک دستی در هنگام ساخت بر روی آن نصب میگردد و به همین دلیل معضل نصب دسته توسط مشتریان حذف میشود.

ساک دستی پارچه ای با دسته لوپ محصولی بسیار شیک و زیبا است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه هم داشته باشند. ساک‌دستی تبلیغاتی را می توان با هر گونه ای که مشتری می خواهد تغییر داد.

انواع لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان سرامیکی  یکی از محبوب ترین لیوان های تبلیغاتی است. این لیوان جنس بسیار خوبی دارد و دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشد. لیوان های سرامیکی اغلب قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر لیوان های تبلیغاتی دارند. لیوان های حرارتی نیز در دسته لیوان های سرامیکی قرار می گیرند. این لیوان ها تک رنگ و اغلب به رنگ مشکی هستند. سپس با حرارت نوشیدنی تغییر رنگ می دهد و یا اشکال مختلف روی آن ظاهر می شود. این لیوان ها بسیار جلب توجه می کنند و طرفداران زیادی دارند. شما می توانید نام برند، لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود را روی این لیوان ها چاپ کنید تا هنگام صرف نوشیدنی روی لیوان نمایان شوند. چاپ روی این لیوان ها با استفاده از جوهر خاص انجام می شود. اگر به دنبال خرید لیوان سرامیکی هستید، همین حالا به صفحه این لیوان ها مراجعه کنید. تنوع طرح ها و رنگ های موجود در سایت جوپنزا پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد. برای خرید همین حالا اقدام کنید.

 

rezanajafimh...
ما را در سایت rezanajafimh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rezanajafi rezanajafimh بازدید : 112 تاريخ : 17 / 11 / 1400 ساعت: 1:39 بعد از ظهر